skip to Main Content
+32-(0)496529232 hyper@hyperfocus.be

Hologram gaasdoek

Wat is een hologram gaasdoek? Een hologram gaasdoek is een scherm dat wordt gebruikt om een ​​hologram weer te geven. Het licht dat er doorheen gaat, wordt gereflecteerd door interferentieranden, die werken als microscopisch kleine spiegels. De wet die achter deze technologie zit, stelt dat de invalshoek gelijk is aan de reflectiehoek. Het licht dat door het gaas gaat, zal…

holobox holographic human

Een holobox holographic human lijkt misschien op een gigantisch aquarium. Het is echter een futuristische apparaat dat simpel gezegd digitale mensen of objecten binnenin toont. Als men het heeft over 3d holographic box of holobox, dan kan het enerzijds gaan over de levensgrote box (nu ook in mini afmetingen beschikbaar. Anderzijds kan het gaan over de al veel langer bestaande boxen met piramidale glasplaten of één glasplaat.

mist hologram projector

Hologram voor mistweergave Wat is een mist hologram projector? Een Fog Display Hologram is een display waarmee gebruikers afbeeldingen in drie dimensies kunnen bekijken. Het display maakt gebruik van een mistscherm en projectoren die het licht in verschillende richtingen verspreiden. Het voordeel ten opzichte van VR technologie is dat verschillende mensen de inhoud gelijktijdig kunnen bekijken. Het mistscherm kan naar…

voordelen offline marketing

Voordelen offline marketing Wat de voordelen van offline marketing zijn? Voor de mensen die geen toegang hebben tot internet moet je het als bedrijf niet echt doen. Deze mensen zijn over het algemeen ouder en zijn vaak niet onderlegd in bijvoorbeeld het gebruik van internet. Actie is vereist In tegenstelling tot traditionele advertentiemethoden, vereist offline marketing dat een consument actie…

nudging betekenis

Nudging betekenis, een duwtje in de goede richting. Nudging (of nudgen), vrij vertaald met "een duwtje geven" verraadt al waar het over gaat. In 2008 werd deze theorie beschreven in het boek "Nudge: Improving Decisions About Health, Wealth, and Happiness" van de hand van wetenschappers Richard Thaler en Cass Sunstein. De term valt onder gedragspsychologie waarbij mensen op een subtiele…

watzlawick theorie

Watzlawick theorie gebruikt in marketing De Watzlawick theorie heeft meer raakvlakken met marketing dan men zou vermoeden. De theorie vertrekt namelijk vanuit communicatie tussen mensen. De theorie beschrijft vier stellingen die ik hier overloop. Vervolgens leg ik het verband met offline marketing en technologie. Het is namelijk onze specialiteit. Door het aanspreken van de juiste zintuigen bij een gegeven doelgroep…

Holographic humans in marketing

Holographic humans gebruikt in marketing Het gebruik van "holographic humans" is een krachtig medium om uw boodschap met uw publiek te delen. Daardoor wordt de algehele impact van uw reclameboodschap vele malen groter. Weergeven van nieuwe trends U hoeft als bedrijf niet eens bezig zijn met technologie. Gebruik een levensgroot 3D- holografisch display om nieuwe trends in uw sector weer…

Hybrid 3d

Proof of concept methode Een proof of concept methode laat onze klanten ontdekken waaraan onze technologie z'n succes te danken heeft. Van Holografische 3D technologie over directionele luidsprekers tot AI supported analytics. Voor kleine installaties zijn referenties meestal voldoende overtuigend. Een project uitrollen over verschillende locaties of opschalen is echter andere koek. Daar wil je als klant toch wat zekerheid inbouwen.

hoe werkt een luidspreker

Proof of concept methode Een proof of concept methode laat onze klanten ontdekken waaraan onze technologie z'n succes te danken heeft. Van Holografische 3D technologie over directionele luidsprekers tot AI supported analytics. Voor kleine installaties zijn referenties meestal voldoende overtuigend. Een project uitrollen over verschillende locaties of opschalen is echter andere koek. Daar wil je als klant toch wat zekerheid inbouwen.

Proof of concept methode

Proof of concept methode Een proof of concept methode laat onze klanten ontdekken waaraan onze technologie z'n succes te danken heeft. Van Holografische 3D technologie over directionele luidsprekers tot AI supported analytics. Voor kleine installaties zijn referenties meestal voldoende overtuigend. Een project uitrollen over verschillende locaties of opschalen is echter andere koek. Daar wil je als klant toch wat zekerheid inbouwen.