Inrichting van museum
AI marketing toepassen
Retail dwell time verhogen met enkele ingrepen
Planogram maken met 3d holografie in gedachten
Planogram maken voor detailhandel Planogram maken: het gebruik van planogrammen of schappenplannen zit in de lift. Door de concurrentie die met het jaar heviger wordt is het van groot belang dat je het gedrag van de consument kan beïnvloeden. Daarvoor wordt een doordacht planogram een noodzakelijke tool. Bent u eigenaar? Staat u op het punt om uw concept te veranderen,…
live activatie marketing met hologrammen
Hoe hologrammen retail zullen veranderen in 2021
Wil je weten hoe 3d hologrammen de retail branche zullen veranderen 2021? Als je een detailhandelaar bent en nog niet hebt nagedacht over hoe hologrammen in de detailhandel zullen evolueren? Dan heb je je het laatste jaar niet geïnformeerd over het potentieel van deze nieuwe nieuwe technologie. We nemen het je niet kwalijk. Corona heeft flink wat roet in ons…
Prestatiemetingen in real time OOH en digital signage
Wie geen realtime prestatie metingen meeneemt in z’n OOH zal uiteindelijk stagneren. Er wordt de dag van vandaag al heel wat gemeten. Temperatuur, vochtigheid, waterstanden, verkeer enz. Met dit soort metingen is het eenvoudig om in real time bij te houden welke veranderingen er zijn ten opzichte van een bepaald ijkpunt. Prestatiemetingen die het resultaat van een bedrijf beïnvloeden is…
Digital signage horeca. Verhoog omzet met slimme 3D narrowcasting
Digital signage horeca in perspectief Digital signage horeca? Vooraleer ik beschrijf hoe digital signage kan worden toegepast in de horeca sector, is het interessant te weten wat deze markt vertegenwoordigt. Enkele cijfers (toen er van de Corona crisis nog geen sprake was) over het belang van de horeca branche. BRON: https://guidea.incijfers.be/dashboard/dashboard1/gewestrapport-horeca/ het aandeel van de horeca in alle ondernemingen van…
klantenbinding na corona
Klantenbinding na corona. Moet je iets doen aan je klantenbinding na corona? Iedereen worstelt met dezelfde vraag: "in welke mate zijn klanten veranderd onder invloed van de corona crisis? Wat kunnen we doen om hen terug te activeren? Onzekerheid troef? De gevolgen van het corona virus maakt dat uw klanten minder middelen hebben om te investeren. Het onzekere ondernemersklimaat zorgt…