etalage reclame, digitale display etalage
Uw etalage reclame verdient meer aandacht?
De hedendaagse etalage reclame vraagt meer aandacht
De uitstalling in een etalage is een inkijk in uw winkel voor degenen die elke dag langskomen. Een succesvolle narrowcasting-oplossing met opvallende is daarom van zeer groot belang. Dynamische inhoud kan de trigger zijn voor die voorbijganger om daadwerkelijk door uw deur te lopen. Dit zorgt voor de basis van een aanzienlijke omzetstijging. Dit kan al met een SOLO display.
Zorg dat de passant voor u kiest
Om deze reden zijn er veel winkeliers met eisen voor commerciële digital signage oplossingen die naar het publiek gericht zijn.
Voor de komst van Hypervsn waren LCD schermen de enige oplossing. 3D holografische displays voegen letterlijk een dimensie toe aan het effect. De impact van een digitale display etalage is daarbij veel groter. Kijk naar diverse toepassingen van holografie
Wat is er te beleven?
Kieskeurige klanten
De consument van vandaag wordt meer een meer kieskeurig. Dat merk je doordat je meer en meer uit de kast moet halen om je reclame boodschap in of voor een etalage te laten opvallen. Maar hoe pak je dat aan? De oplossing ligt in de 3D holografie technologie. Verneem meer over ons bedrijf.
De consument wordt verwend
Blijft de consument geregeld staan voor je etalage reclame? Of zoek je bij wijze van spreken naar een magneet om hen aan te trekken?
Schakel over naar 3D holografie
De huidige technologie biedt slechts een 2D representatie.
Een etalage reclame is de dag van vandaag een subtiele mix tussen statische posters en dynamische schermen. Het is allemaal veel interactiever geworden, maar het blijft een 2D representatie van een 3D object. Lees meer over de 3d display.