Hello world!
Hello World
Hello world; dit is de eerste pagina van onze website. Deze website is eigendom van Notion technologies. Onder de naam van HYPERFOCUS.BE zal HYPERVSN op de Benelux markt worden verdeeld.
Wim Mussche
Wim Mussche is zaakvoerder/eigenaar van Notion technologies. Opgericht in 2002. Opsporen en introduceren van technologie voor marketing. 3D holografische projectie, ultrasonic directional speakers, AI marketing en Foto-en video marketing. Vaste installaties, evenementen en POC.
Related Posts
27 maart 2023
Interactieve 3d-animatie en holografie
Out-of-house marketing (OOH) is een vorm van reclame die consumenten buitenshuis bereikt via verschillende mediakanalen zoals billboards, posters, transit-reclame, digital signage en andere vormen van buitenreclame. OOH-reclame is ontworpen om zich te richten op mensen die veel onderweg zijn. OOH-reclame is ook effectief voor het bereiken van een breed publiek en voor het versterken van andere vormen van reclame zoals televisie-, radio- en online-reclame.
19 maart 2023
OOH marketing, verleden, heden en toekomst
Out-of-house marketing (OOH) is een vorm van reclame die consumenten buitenshuis bereikt via verschillende mediakanalen zoals billboards, posters, transit-reclame, digital signage en andere vormen van buitenreclame. OOH-reclame is ontworpen om zich te richten op mensen die veel onderweg zijn. OOH-reclame is ook effectief voor het bereiken van een breed publiek en voor het versterken van andere vormen van reclame zoals televisie-, radio- en online-reclame.
16 maart 2023
Holografische reclame breekt door
De opkomst van holografische reclame laat niemand onberoerd. Holografische reclame verwijst naar het gebruik van holografische technologie om 3D-afbeeldingen of -video's voor reclamedoeleinden te maken. Dit soort reclame wint de laatste jaren aan populariteit. De vooruitgang in holografische technologie zorgt voor meer toegankelijkheid en kosten effectieviteit. Eén van de belangrijkste voordelen van holografische advertenties is het vermogen om de aandacht van mensen te trekken. Het gaat veel verder dan puur informeren. Het zorgt voor een gedenkwaardige en meeslepende ervaring.