skip to Main Content
+32-(0)496529232 hyper@hyperfocus.be
h&m metaverse met hypervsn

H&M metaverse Case study flagship store Londen

Stimuleer merkbekendheid en verkoop tot wel 40% vanaf de eerste dag! (*)

De context van A/W2022. High tech en high fashion

Metavers project bij H&MBegin december 2022 lanceerde H&M de Metaverse Design Story-collectie onder de naam A/W 2022. Deze collectie is geïnspireerd op de metaverse die het vakmanschap van high fashion combineert met fantasiewerelden en virtual reality.

H&M A/W 2022 Regentstreet Londen

De collectie die hier het resultaat van was, is buitengewoon tastbaar, met handgemaakte kralen en ingewikkeld geconstrueerde kledingstukken.
Het verkent ook de eindeloze mogelijkheden van de digitale wereld en die van de circulaire mentaliteit van H&M”, zegt Ella Soccorsi, conceptontwerper bij H&M.

Project gegevens

Net zoals vele retailers zocht H&M ook naar vernieuwing. Zij komen vaak uit bij het metaverse verhaal. Het is voor de meesten duidelijk dat metaverse de winkelervaringen voor zowel consumenten als merken zal veranderen.

Een metaverse traject ga je in met specialisten

Bij de keuze voor permanente installaties gaat het niet alleen om het visuele aspect. Men zoekt naar technologie die het best past in het onderdeel van een groter verhaal. Het is enorm moeilijk om als bedrijf de bomen door het bos te zien. Met Hypervsn zal de indrukwekkende customer base en veelbelovende ROI cijfers een doorslaggevende factor zijn geweest.

Opstelling

Op een zwarte cirkel werden vier installaties neergezet die de top stukken toonden in 360 graden. Dit zal ook wel een symbolische betekenis zijn. Klanten kunnen zich rond de cirkel bewegen in hebben altijd zicht op de holographic human installaties.

Project doelstellingen en uitdagingen

Hyperfocus was niet betrokken bij dit project. We analyseren het project op basis van ervaring met projecten in België. De cijfers die wij geven worden ook door Hypervsn in Londen vrijgegeven.

Project gegevens

(*) cijfer zijn gebaseerd op HYPERVSN-casestudy’s met externe gegevensproviders.

Stimuleer merkbekendheid

40% langere kijk- en betrokkenheidstijd in vergelijking met standaard 2D digital signage.

Verhoog de emotionele respons

88% procent van de mensen vertoonde tekenen van geluk bij interactie met HYPERVSN.

Meer leads genereren

2x hogere kans dat een holografisch beeld wordt gezien.

Verhoog de verkoop

HYPERVSN-oplossingen genereren tot 40% meer gepromoot product.

Holographic human en H&M metaverse

De voordelen van een Holographic human

Alles-in-één 3D holografische menselijke oplossing

Een 3D-holografische oplossing van het volgende niveau met ongeëvenaarde functies, waaronder hoge definitie, helderheid, interactiviteit en compatibiliteit.

Boost menselijke verbinding

Maak op een persoonlijker niveau contact met uw publiek met behulp van uw merkambassadeur of medewerker.

Breng een revolutie teweeg in uw display

Gebruik Holographic Humans om innovatie in uw merk of bedrijf te brengen.

Aandacht opeisen

Vergroot de impact van uw marketingboodschap met een niet te missen oplossing.

Personaliseer uw merk

Personaliseer je merk en vertel je merkverhaal met HYPERVSN Holographic Human.

Reacties op dit artikel

remark on article h&m metaverse
remark on linkedin H&M metaverse

Mijn conlusie over H&M metaverse

Er zijn de dag van vandaag heel wat leveranciers op de markt die op het eerste gezicht gelijkwaardige technologie leveren. Het eerste probleem is dat het zelfden gebeurt dat alle toestellen naast elkaar worden opgesteld. Zo is het moeilijk om puur visuele verschillen te zien. Denk daarbij aan de helderheid en de details van de beelden.

De belangrijkste eerste stap is verder kijken dan de aankoopprijs

Bedrijven die in staat zijn en bereid om de echte return on investment te berekenen zullen zien dat er op het einde van de oefening zeer weinig concurrentie is die dezelfde resultaten geven dan die van Hypervsn. De kost van het aanschaffen is maar één van de KPI’s.

Kijk ook eens naar deze blog berichten

blank

Wim Mussche is zaakvoerder/eigenaar van Notion technologies. Opgericht in 2002. Opsporen en introduceren van technologie voor marketing. 3D holografische projectie, ultrasonic directional speakers, AI marketing en Foto-en video marketing. Vaste installaties, evenementen en POC.