H&M metaverse Case study flagship store Londen
Inhoud tabel
H&M flagship store in Londen duikt de metaverse in met Hypervsn!
Stimuleer merkbekendheid en verkoop tot wel 40% vanaf de eerste dag! (*)
De context van A/W2022. High tech en high fashion
Begin december 2022 lanceerde H&M de Metaverse Design Story-collectie onder de naam A/W 2022. Deze collectie is geïnspireerd op de metaverse die het vakmanschap van high fashion combineert met fantasiewerelden en virtual reality.
H&M A/W 2022 Regentstreet Londen
De collectie die hier het resultaat van was, is buitengewoon tastbaar, met handgemaakte kralen en ingewikkeld geconstrueerde kledingstukken.
Het verkent ook de eindeloze mogelijkheden van de digitale wereld en die van de circulaire mentaliteit van H&M”, zegt Ella Soccorsi, conceptontwerper bij H&M.
Project gegevens
Net zoals vele retailers zocht H&M ook naar vernieuwing. Zij komen vaak uit bij het metaverse verhaal. Het is voor de meesten duidelijk dat metaverse de winkelervaringen voor zowel consumenten als merken zal veranderen.
Een metaverse traject ga je in met specialisten
Bij de keuze voor permanente installaties gaat het niet alleen om het visuele aspect. Men zoekt naar technologie die het best past in het onderdeel van een groter verhaal. Het is enorm moeilijk om als bedrijf de bomen door het bos te zien. Met Hypervsn zal de indrukwekkende customer base en veelbelovende ROI cijfers een doorslaggevende factor zijn geweest.
Opstelling
Op een zwarte cirkel werden vier installaties neergezet die de top stukken toonden in 360 graden. Dit zal ook wel een symbolische betekenis zijn. Klanten kunnen zich rond de cirkel bewegen in hebben altijd zicht op de holographic human installaties.
Project doelstellingen en uitdagingen
Hyperfocus was niet betrokken bij dit project. We analyseren het project op basis van ervaring met projecten in België. De cijfers die wij geven worden ook door Hypervsn in Londen vrijgegeven.
Project gegevens
(*) cijfer zijn gebaseerd op HYPERVSN-casestudy’s met externe gegevensproviders.
Stimuleer merkbekendheid
40% langere kijk- en betrokkenheidstijd in vergelijking met standaard 2D digital signage.
Verhoog de emotionele respons
88% procent van de mensen vertoonde tekenen van geluk bij interactie met HYPERVSN.
Meer leads genereren
2x hogere kans dat een holografisch beeld wordt gezien.
Verhoog de verkoop
HYPERVSN-oplossingen genereren tot 40% meer gepromoot product.
Holographic human en H&M metaverse
De voordelen van een Holographic human
Alles-in-één 3D holografische menselijke oplossing
Een 3D-holografische oplossing van het volgende niveau met ongeëvenaarde functies, waaronder hoge definitie, helderheid, interactiviteit en compatibiliteit.
Boost menselijke verbinding
Maak op een persoonlijker niveau contact met uw publiek met behulp van uw merkambassadeur of medewerker.
Breng een revolutie teweeg in uw display
Gebruik Holographic Humans om innovatie in uw merk of bedrijf te brengen.
Aandacht opeisen
Vergroot de impact van uw marketingboodschap met een niet te missen oplossing.
Personaliseer uw merk
Personaliseer je merk en vertel je merkverhaal met HYPERVSN Holographic Human.
Reacties op dit artikel
Mijn conlusie over H&M metaverse
Er zijn de dag van vandaag heel wat leveranciers op de markt die op het eerste gezicht gelijkwaardige technologie leveren. Het eerste probleem is dat het zelfden gebeurt dat alle toestellen naast elkaar worden opgesteld. Zo is het moeilijk om puur visuele verschillen te zien. Denk daarbij aan de helderheid en de details van de beelden.
De belangrijkste eerste stap is verder kijken dan de aankoopprijs
Bedrijven die in staat zijn en bereid om de echte return on investment te berekenen zullen zien dat er op het einde van de oefening zeer weinig concurrentie is die dezelfde resultaten geven dan die van Hypervsn. De kost van het aanschaffen is maar één van de KPI’s.