Holografische 3D projectie in Point of Sales
Inhoud tabel
Holografische 3D projectie in Point of Sales (POS)
Het is nog niet zo lang geleden. Met veel trommelgeroffel werden de grote voordelen van digital signage aangekondigd. Daarmee zou de meer statische reclame verleden tijd zijn.En zie… jaren later hebben beide nog steeds hun plaats. Elk met hun innovatieve evolutie. Meer over holografische 3d projectie in point of sales in dit artikel.
Desondanks het feit dat er nog heel wat technologische marge is bij 2D is er nu sprake van een “disruptive technology”. Het gaat over holografische 3D projectie. Deze technologie voegt een echte dimensie toe.
Om het verhaal te kaderen kijken we eerst naar de evolutie van statische reclame naar digital signage.
70% van de koopbeslissingen worden gemaakt bij het POS
Talrijke studies hebben aangetoond dat 70% van de aankoopbeslissingen bij het Point of Sales worden gemaakt.
Er is dus grote behoefte aan aantrekkelijke POS-advertenties om het koopgedrag te beïnvloeden.
Point-of-Sales (POS) -reclame is een effectieve methode gebleken om de aandacht van klanten te trekken op de locatie waar ze kopen.
De stap van traditionele displays naar digital signage
Hoewel traditionele POS-schermen nog een hele tijd zullen blijven bestaan, heeft digital signage haar nut bewezen. Als het gaat om het opbouwen van naamsbekendheid en het dwingen van klanten om inkoopbeslissingen ter plaatse te nemen.
Digital signage betekent gerichte communicatie. U bereikt uw doelgroep op het moment waarop dit het belangrijkst is.
Wat doet digital signage met een mens?
Digital signage heeft de kracht om de “verblijftijd” in de winkel te vergroten. Behalve dat mensen ze opmerken, zijn ze bereid om tijd te maken om de inhoud aandachtig te bekijken. Omdat digitale signage mensen op POS beïnvloedt, zullen ze waarschijnlijk eerder aankopen doen. Daarmee is de relatie tussen digital signage en het stijgen van inkomsten gelegd.
Van 2D naar 3D, een logische evolutie
De manier waarop de content is vormgegeven “dwingt” de consument om ter plaatse te kopen. Dwingen is een geladen begrip. Dit gebeurt onbewust en speelt vooral in op het gevoel dat de mensen krijgen bij de content die getoond wordt.
Intussen is de consument gewend geraakt aan hoge resolutie beelden die geanimeerd worden. Onder invloed van mobiele apparatuur is de honger naar telkens nieuwe dingen nog nooit zo groot geweest. Het antwoord hierop zijn afbeeldingen die 3 dimensies hebben.
Wenst u meer te weten over Holografische 3D projectie in Point of Sales? Neem met ons contact op
Gerelateerde berichten
https://www.hyperfocus.be/hoe-werkt-het/projector/
https://www.hyperfocus.be/2019/04/10/3d-objecten-en-animatie-ontwerpen/
https://www.hyperfocus.be/hoe-werkt-het/interactive-hologram/
https://www.hyperfocus.be/hoe-werkt-het/3d-hologram-maken/
https://www.hyperfocus.be/2019/03/14/3d-holografisch-beeld-en-geluid/