Creatief communiceren met je klant
Horeca innovatie. Holografische beelden die je honger en dorst doen krijgen
Horeca innovatie. “wees welkom” dit is de boodschap die u aan uw klanten wil geven. Maak het gezellig en wij zorgen voor u. Holografische beelden kunnen dit gevoel versterken.
De horeca branche is voortdurend op zoek naar manieren om te innoveren. Het zich te onderscheiden van de concurrentie is een dagelijkse bekommernis. Technologie is een belangrijke motor achter deze innovatie geweest, en restaurants gebruiken nu beeld en geluid om een meeslepende eetervaring te creëren. Visuals zoals 3D-projecties worden gebruikt om een interactieve sfeer in restaurants te creëren.
Horeca innovatie. Holografische beelden die je honger en dorst doen krijgen
Een nieuwe manier van interactieve visuele communicatie
Sfeer- Interactie – Informatie
WAAROM 3D HOLOGRAFISCHE DISPLAY? Enkele cijfers
- grotere kans dat een holografische display wordt gezien
- 2 x waarschijnlijker dan 2D-video of berichten
- 4,5 x waarschijnlijker dan gedrukte advertenties
- verhoog de verblijftijd
- 40% langer kijken- en meer engagement dan digitale 2D-advertenties
- 60% meer kijkers en betrokkenheid dan gedrukte advertenties
- hogere emotionele betrokkenheid
- 88% van de kijkers toont geluk bij het zien van een holografisch beeld
- helpt merkloyaliteit en motivatie te vergroten om advertentieproducten of -diensten te kopen
Welke soort van bedrijven vallen onder deze noemer?
Het woord Horeca is een samenvoeging van de woorden ‘hotel’, ‘restaurant’ en ‘café’. Alle diensten die worden geleverd door hotels, restaurants en cafés vallen onder deze term Horeca. In onze branche verdeling is de hotelsector opgenomen onder de reissector. Dit vanwege vergelijkbare kenmerken.
Sectoren binnen de horeca
-
- Drankensector: onder deze sector vallen zaken als cafés, discotheken en eetcafés.
- Fastfoodsector: hieronder vallen horecatenten zoals snackbars, lunchrooms en ijssalons.
- Restaurantsector: horecazaken als eetcafés, bistro’s en restaurants vallen hieronder.
- Hotelsector: hotels, motels en pensions zijn voorbeelden van horecazaken in deze sector.
Sfeer stuurt perceptie in de juiste richting met horeca innovatie
Creëer een zinderende sfeer
Vermaak uw gasten die wachten om bediend te worden of die wachten tot hun tafel vrijkomt.
Gebruik visuele verhalen om een emotionele aantrekkingskracht te creëren. Met andere woorden: creëer de juiste sfeer.
Speel in op het onderbewustzijjn
Promoot menu’s, kenmerkende drankjes en heerlijke specialiteiten.
Klanten bekijken uw nieuwe recepten en speciale aanbiedingen. Met 3D aanbiedingen stimuleer je impulsaankopen.
Bedrijfsmatige benadering
Enkele seconden om een goede indruk te maken
Trek uw klanten naar de ingang van een bar of restaurant. Het is bewezen dat 80% van de inspanning plaatsvindt aan de buitenkant van je zaak. Een café of restaurant dat er buiten niet uitnodigend uitziet loopt klanten mis.
Transformeer daarom uw etalage om voorbijgangers te verleiden om binnen te komen.
Het WOW effect
Gebruik het WOW-effect van holografische technologie om promoties te stimuleren die zijn gericht op voetgangers en chauffeurs, op basis van het tijdstip van de dag en / of het profiel van een gemiddeld diner.
Bied een unieke ervaring en verhoog de retentie
Breng de indoor visuele ervaring naar het volgende niveau. Maak steeds opnieuw contact met uw klanten en zorg ervoor dat ze willen terugkeren.
Versterk uw merk, onderscheid het in de branche en verhoog de waargenomen waarde ervan.
Creëer de drukte rond uw restaurant en laat mensen over u praten.
Wees oprecht bezorgd over de veiligheid van uw klanten
Informeer uw klanten over veiligheidsmaatregelen. Zorg ervoor dat belangrijke openbare veiligheidsinformatie wordt opgemerkt.
Geef bezoekers vertrouwen door te benadrukken dat u van sociale veiligheid een prioriteit maakt.
Corona heeft ons geleerd dat dit een aspect is dat niet in uw bedrijfsvoering mag ontbreken.