skip to Main Content
+32-(0)496529232 hyper@hyperfocus.be

Innovatieve technologie voor de recreatie branche

U bent hier: Home » Innovatie recreatie, ontspanning vrije tijd musea sport themapark

bal_rood

Meetbare visuele en auditieve communicatie

Innovatie voor recreatie branche, ontspanning vrije tijd musea sport themapark. Wees voorbereid op een gedragsverandering in de vrijetijdsmarkt.

Deze industrie is voortdurend in ontwikkeling en de introductie van audio- en holografie-technologie biedt nieuwe mogelijkheden voor technologische innovatie.

Audiotechnologieën zoals directionele speakers laten het geluid terecht komen waar het bedoeld is.

 3d Holografie-technologie stelt mensen in staat zonder bril objecten te ervaren op een manier die voorheen onmogelijk was.

Deze technologische vooruitgang zorgt voor een revolutie en biedt mensen nieuwe manieren om plezier te hebben.

Lees hoe technologie wordt toegepast in de retail branche

bal_rood

Behoefte aan sociale interactie

Branding in vrijetijdsattracties

Branding- Veiligheid – interactie

Door 3d holografische projectie kunnen merken waarde toevoegen in termen van hun strategie. Het kan ingeschakeld worden om kleine ervaringen samen te brengen tot een langere ervaring.

Sommige veranderingen worden versneld doorgevoerd zoals virtuele wachtrijen, gamification vóór aankomst, de inspanningen op het vlak van hygiëne worden verdergezet.

Mensen zullen zich volkomen veilig moeten voelen. De basisbehoefte voor sociale interactie zal zijn in de toekomst nog aan belang winnen. Of het via sociale media of persoonlijk verloopt.

Innovatieve technologie voor de horeca branche: lees meer

bal_rood

Een heel interessant aanbod voor musea

Directionele luidsprekers geven gerichte informatie

Museum bezoek zonder stress

Musea en galerieën zijn een attractie op zich. Bij elk bezoek zorgen ze voor een informatieve en ontspannende ervaring.

Recente onderzoeken hebben aangetoond dat het bezoeken van een museum voor duidelijke fysieke en mentale gezondheidsvoordelen zorgt.

Vooral het onderzoek van “ART FUND” was indrukwekkend. Maar liefst 63% van de bezoekers die een attractie bezocht ondervond dat dit stress deed verminderen.

Een goed functionerend museum

Dit geeft een idee van hoe een goed ontworpen museum of galerie zou moeten functioneren.

Om dit mogelijk te maken zijn er een aantal ingrepen nodig op het vlak van auditieve communicatie.

Focusonics luidsprekers

Een Focusonics ™ -luidspreker kan naast of boven een kunstwerk worden gemonteerd. Of kies voor een richtbare plafondluidspreker.

Hoe ze ook gemonteerd worden, ze geven relevante informatie die alleen kan worden gehoord door bezoekers die dichtbij komen. Het grote voordeel is dat anderen ongestoord blijven.

Dit geeft een oplossing voor de uitdagingen in veel galerijen waar er open ruimtes zijn met weinig of geen isolatie tussen exposities.

Het resultaat daarvan is dat meerdere geluidsbronnen zich met elkaar vermengen en voor een storend effect zorgen.

Laat de objecten of kunstwerken spreken

Een Focusonics ™ directionele luidspreker kan ook op het kunstwerk worden gericht. Daardoor lijkt het alsof het geluid afkomstig is van het kunstwerk zelf en niet van de luidspreker.

Als er een expositie is die niet zoveel aandacht krijgt als andere, kan directionele audio van een spreaker worden gebruikt om de aandacht te trekken van bezoekers in de buurt in het beoogde gebied.

bal_rood

Innovatie recreatie branche wint aan belang

hangmat als metafoor voor de recreatie branche

De vrijetijdssector is enorm uitgebreid.  De volgende lijst is dan ook niet volledig.

  • sport stadium, zwembaden, sporthal, sportwedstrijden op openbaar terrein
  • pretpark, themapark, bungalow park, attractiepark, carting, bowling, dierenpark, …
  • musea, historische gebouwen, …
  • cinema, theaterzaal, …
bal_rood

3d geeft een extra dimensie aan uw communicatie

Vermaak, verbaas en inspireer

HYPERVSN is zoveel meer dan een holografisch apparaat. Het is een volledig geïntegreerde digitale oplossing, compleet met hardware, software en verbluffende 3D-inhoud.

slot machine met hypervsn

Verbeter uw branding

Breng uw merk en speciale aanbiedingen tot leven in 3D.

De wereld van vrije tijd zal nooit meer hetzelfde zijn.

Holografische reclame breekt door, ook in de vrije tijd sector

Innovatie recreatie, ontspanning vrije tijd musea sport themapark

innovatie recreatie. Voorbeeld van 3d holografie in club winkel