Innovatieve technologie voor de recreatie branche
Meetbare visuele en auditieve communicatie
Innovatie voor recreatie branche, ontspanning vrije tijd musea sport themapark. Wees voorbereid op een gedragsverandering in de vrijetijdsmarkt.
Deze industrie is voortdurend in ontwikkeling en de introductie van audio- en holografie-technologie biedt nieuwe mogelijkheden voor technologische innovatie.
Audiotechnologieën zoals directionele speakers laten het geluid terecht komen waar het bedoeld is.
3d Holografie-technologie stelt mensen in staat zonder bril objecten te ervaren op een manier die voorheen onmogelijk was.
Deze technologische vooruitgang zorgt voor een revolutie en biedt mensen nieuwe manieren om plezier te hebben.
Behoefte aan sociale interactie
Branding in vrijetijdsattracties
Branding- Veiligheid – interactie
Door 3d holografische projectie kunnen merken waarde toevoegen in termen van hun strategie. Het kan ingeschakeld worden om kleine ervaringen samen te brengen tot een langere ervaring.
Sommige veranderingen worden versneld doorgevoerd zoals virtuele wachtrijen, gamification vóór aankomst, de inspanningen op het vlak van hygiëne worden verdergezet.
Mensen zullen zich volkomen veilig moeten voelen. De basisbehoefte voor sociale interactie zal zijn in de toekomst nog aan belang winnen. Of het via sociale media of persoonlijk verloopt.
Een heel interessant aanbod voor musea
Directionele luidsprekers geven gerichte informatie
Museum bezoek zonder stress
Musea en galerieën zijn een attractie op zich. Bij elk bezoek zorgen ze voor een informatieve en ontspannende ervaring.
Recente onderzoeken hebben aangetoond dat het bezoeken van een museum voor duidelijke fysieke en mentale gezondheidsvoordelen zorgt.
Vooral het onderzoek van “ART FUND” was indrukwekkend. Maar liefst 63% van de bezoekers die een attractie bezocht ondervond dat dit stress deed verminderen.
Een goed functionerend museum
Dit geeft een idee van hoe een goed ontworpen museum of galerie zou moeten functioneren.
Om dit mogelijk te maken zijn er een aantal ingrepen nodig op het vlak van auditieve communicatie.
Focusonics luidsprekers
Een Focusonics ™ -luidspreker kan naast of boven een kunstwerk worden gemonteerd. Of kies voor een richtbare plafondluidspreker.
Hoe ze ook gemonteerd worden, ze geven relevante informatie die alleen kan worden gehoord door bezoekers die dichtbij komen. Het grote voordeel is dat anderen ongestoord blijven.
Dit geeft een oplossing voor de uitdagingen in veel galerijen waar er open ruimtes zijn met weinig of geen isolatie tussen exposities.
Het resultaat daarvan is dat meerdere geluidsbronnen zich met elkaar vermengen en voor een storend effect zorgen.
Laat de objecten of kunstwerken spreken
Een Focusonics ™ directionele luidspreker kan ook op het kunstwerk worden gericht. Daardoor lijkt het alsof het geluid afkomstig is van het kunstwerk zelf en niet van de luidspreker.
Als er een expositie is die niet zoveel aandacht krijgt als andere, kan directionele audio van een spreaker worden gebruikt om de aandacht te trekken van bezoekers in de buurt in het beoogde gebied.
Innovatie recreatie branche wint aan belang
De vrijetijdssector is enorm uitgebreid. De volgende lijst is dan ook niet volledig.
- sport stadium, zwembaden, sporthal, sportwedstrijden op openbaar terrein
- pretpark, themapark, bungalow park, attractiepark, carting, bowling, dierenpark, …
- musea, historische gebouwen, …
- cinema, theaterzaal, …
3d geeft een extra dimensie aan uw communicatie
Vermaak, verbaas en inspireer
HYPERVSN is zoveel meer dan een holografisch apparaat. Het is een volledig geïntegreerde digitale oplossing, compleet met hardware, software en verbluffende 3D-inhoud.
Verbeter uw branding
Breng uw merk en speciale aanbiedingen tot leven in 3D.
De wereld van vrije tijd zal nooit meer hetzelfde zijn.