skip to Main Content
+32-(0)496529232 hyper@hyperfocus.be
instore marketing betekenis. Hyperfocus kennisbank

Instore marketing

Instore marketing betekenis

Instore marketing, het is een begrip dat steeds samengaat met promoties. Een bewijs daarvan is dat consumenten in grote mate worden beïnvloed door afgeprijsde artikelen of diensten. Daarbij worden mensen gelokt worden door online of gedrukte promoties. Of ze laten zich leiden door impulsen in de winkel zelf.

Promoooooootie

Het zit in elk van ons ingebakken. We willen altijd wel een slag slaan die onze portemonnee ten goede komt . Bijvoorbeeld door meer  te krijgen voor minder geld. Daardoor wordt ons jacht instinkt extra aangescherpt. De jacht kan thuis beginnen met consumentenpromoties die worden aangeboden in tijdschrift advertenties. Ook direct mail-campagnes zijn populair. Daarom is in-store-promotie een marketingstrategie die bedoeld is om mensen naar de winkel te halen.

Effectiviteit in instore advertising

Uiteraard is in-store advertising het meest effectief met een duidelijke strategie. Thematische winkelreclame kan zich concentreren rond een bepaald seizoen, vakantie of misschien een nieuwe trend of mode. In-store reclame en promotie kan ook voor uw type winkel een enorme stimulans zijn.

Bij het winkelen zijn er twee methoden om een product een product naar keuze te verkrijgen. Men dacht een tijd geleden dat de winkel verkoop op sterven na dood was. De realiteit leert ons echter iets anders.  Het is wel een kwestie van combineren.Vandaag de dag kunnen Consumenten hun favoriete product via mobiele telefoons bestellen. Maar het is niet tastbaar. Je kan het niet vastnemen en beoordelen. Dat is het grote voordeel van een fysieke winkel.

Hoe combineer je instore advertising?

blank

3D holografische displays zijn ideaal om de aandacht te vestigen op de producten die je in de kijker wil zetten in je winkel. Want het is bewezen dat 3D holografie de omzet vele malen doet stijgen.

 

Digital signage en instore marketing

blank

Instore reclame is een perfecte media tools om aandacht te trekken, direct te communiceren en uw merkimago te versterken. Schermen zorgen voor veel aandacht, maar 3D holografische LED display is van een heel andere orde. Tal van bedrijven en winkels hebben dat al begrepen en overwegen  het gebruik van holografische projectie in hun showroom, inkomhal of etalage. Nog nooit was er zo een aandacht trekker ter beschikking. 

Effecten van instore advertising

Heeft u een product dat uniek is?  Iets anders waarvan u weet dat uw klanten het leuk vinden?  Zelfs al heeft u een item met een lage marge dat u wilt stopzetten. Daarbij kan een weggeefactie een intelligente aanpak zijn om heel wat hype rond uw organisatie te creëren. Bijkomend voordeel is dat dit kan in een relatief korte tijd. Het is belangrijk om voldoende producten op voorraad te hebben. Ten slotte wil u  voor klanten die ter plaatse kopen niet met een stockbreuk zitten. Daarentegen kan je ook werken met een ingecalculeerde schaarste. Op = op. Daar kan niemand iets op tegen hebben.

Gerelateerde berichten

This Post Has 0 Comments

Geef een reactie